درمان بی اختیاری ادرار

بسیاری از زنان پس از یائسگی از تعدادی از نشانه های آزار دهنده رنج می برند ، مواردی مانند خشکی واژن و آتروفی تا بی اختیاری ادرار و درد در هنگام مقاربت . متخصصین به این مجموعه از نشانه ها با عنوان سندروم مجاری تناسلی و ادراری به علت یائسگی نام می برند (GSM ) ، که باعث ناراحتی کلی و از دست دادن زندگی جنسی می شود. شما مجبور نیستید که تمام زندگی خود را با یک ناراحتی همیشگی بگذرانید. امروزه چندین راه شامل درمان با لیزر مانند درمانی که برای جوانسازی پوست صورت وبدن به کار می رود ، می تواند کمک کننده باشد .

درمان بی اختیاری ادرار با لیزر

این تفکر که گرفتن درمان در مکانی با این حد حساسیت و اهمیت از بدن شما ممکن است دردناک و مشکل آفرین باشد وجود دارد اما در نهایت سه دقیقه درمان که بیشتر زنان اشاره می کنند که باعث درد کمی همراه با ناراحتی می شود ( بعضی می گویند که مانند ضربه ناگهانی یک کش است ) این پروسه را برای بسیاری زنان ارزشمند می کند .

درمان با لیزر خود بدن را فعال می کند تا با ایجاد سوراخ های ریزی در بافت به سمت مکانیزم بهبودی رود که بدن را وادار به شبیه سازی رشد بافت جدید می کند . درمان مورد نظر لایه های کلاژن و انعطاف پذیری را تقویت می کند . این روش حتی می تواند خونرسانی را به این ناحیه افزایش دهد که می تواند احساس از دست رفته این ناحیه را برگرداند .

آمار نشان می دهد که زنان ۷۰ تا ۸۰ درصد پیشرفت و بهبود را در خشکی واژن تجربه کرده اند که ۱۲ تا ۱۸ ماه بعد از یک سری از درمان های لیزر سه ماهه اثرات آن باقی می ماند . همچنین آمار نشان می دهد ۶۰ تا ۷۰ درصد بهبودی در نشانه های ادراری مانند فوریت و بی اختیاری ادراری استرسی ( که هنگام سرفه یا عطسه نشت می کند ) اتفاق افتاده است . همچنین زنان تحت درمان بهبودی در عملکرد ارگاسم داشته اند .

درمان بی اختیاری ادرار

لیزرها راه ها یی هستند که در حال بیشتر عمومی شدن برای درمان این نشانه های واژن می باشند، در درجه اول به دلیل آن که درمان های رایج قبلی ( مانند کرم های موضعی استروژن ) دیگر مورد توجه نیستند .

بسیاری از زنان فکر می کنند که همان ریسک در به کار بردن استروژن به صورت موضعی در واژن نیز وجود دارد که این موضوع حقیقت ندارد . در حالت موضعی کمترین جذب در جریان خون در مقایسه با استروژن خوراکی وجود دارد اما این عقیده هنوز در بین مردم وجود دارد . همچنین کرم های استروژن می توانند بسیار گران قیمت باشند که بیمه هزینه آن ها را پرداخت نمی کند .

برای مشاوره و تعیین وقت قبلی از کلینیک زیبایی تسنیم ، با شماره های زیر و پیج اینستاگرام ارتباط برقرار کنید. شماره های تماس : ۰۲۱ و ۲۲۷۶۵۲۸۵ و۰۲۱ ۲۲۷۶۴۵۸۸

نتیجه

لیزر برای درمان بسیاری ناراحتی هایی که عمدتا به علت یائسگی اتفاق می افتند مانند بی اختیاری ادرار و خشکی واژن می تواند بسیار کمک کننده باشد .

3 × پنج =