ابدومینوپلاستی شکم

آیا چربی ها انباشه شده در بدنتان نشستن شما را دشوار می کند؟ اگر بیش از حد پوست و یا بیش از حد چربی در شکم دارید که به رژیم غذایی یا ورزش رفع نمی شود، ممکن است شما در مورد ابدومینوپلاستی فکر کنید. اما این جراحی برای چه افرادی مناسب است؟ چگونه می توان با ابدومینوپلاستی شکم از شر چربی های اضافه خلاص شد؟+

ابدومینوپلاستی شکم

جراحی شکم را با برداشتن چربی و سفت کردن عضله و پوست باعث می شود شما در مدت چند ساعت تمامی چربی های اضافه و شل شده در ناحیه شکم خود را از دست داده و شکمی صاف و بدون چربی داشته باشید.

ابدومینوپلاستی همانند لیپوساکشن نیست، اگرچه شما ممکن است با انجام ابدومنوپلاستی شما، نیاز به لیپوساکشن در ناحیه کمر و یا سایر قسمت های بدن خود داشته باشید.

این یک عمل جراحی بزرگ است، بنابراین اگر شما آن را در نظر بگیرید، قبل از اینکه تصمیم بگیرید که آیا پیش بروید، باید واقعیت ها را بدانید.

بهترین کاندیداها برای یک ابدومینوپلاستی چه کسانی هستند؟

یکی از مناسب ترین روش ها برای کسانی است که دارای سلامت کامل هستند، می باشد.

زناني كه چندين حاملگي داشته اند، ممكن است روشي را براي سفت كردن عضلات شكم و كاهش پوست خود نداشته باشند و تنها گزینه استفاده از ابدومینوپلاستی است.

افرادی که چاقی بیش از حد داشته و بدن آن ها به ورزش و رژیم پاسخ نمی دهد، و به علت افتادگی بیش از حد در این ناحیه نمی توانند از لیپوماتیک شکم و یا لیپوساکشن استفاده کنند، یکی از کاندیدای استفاده از ابدومینوپلاستی هستند.

نکات مهم در جراحی ابدمینوپلاستی

اگر شما از سیگار استفاده می کنید، پزشک شما دو هفته قبل و بعد از جراحی استعمال آن را ممنوع خواهد کرد. زیرا سیگار کشیدن عوارض را بیشتر میکند و باعث افزایش طول بهبودی می شود.

حتما باید یک رژیم غذایی سالم داشته باشید تا تغییرات ایجاد شده باقی بماند، در غیر اینصورت با امکان چاقی وجود خواهد داشت .

جهت مشاوره و تعیین وقت قبلی از کلینیک زیبایی تسنیم ، با شماره های زیر و پیج اینستاگرام ارتباط برقرار کنید. شماره های تماس : ۰۲۱ ۲۲۷۶۵۲۸۵ و۰۲۱ ۲۲۷۶۴۵۸۸

حتما یک برنامه ورزشی را دنبال کنید.

در مورد همه چیزهایی که می خواهید مصرف کنید، از جمله داروهای تجویزی، داروهای گیاهی و مکمل های دیگر، به پزشک خود اطلاع دهید. جراح شما ممکن است دستورالعمل شما را برای متوقف کردن برخی از داروها برای یک زمان قبل و بعد از عمل انجام دهد.

بهتر است قبل از عمل لباس راحتی و کمپرس یخ را برای خود آماده کنید.

شما همچنین به فردی نیاز دارید که بعد از جراحی شما را تا منزل همراهی کند. اگر به تنهایی زندگی کنید، بهتر است در روز اول بعد از جراحی شخصی همراه شما باشد.

چگونه یک ابدومینوپلاستی انجام می شود؟

این عمل جراحی می تواند از یک تا پنج ساعت طول بکشد. ممکن است لازم باشد در بیمارستان بستری شوید، بسته به شرایط شما متغییر است.

شما بیهوشی عمومی دریافت خواهید کرد که در طول عملیات شما را به خواب می برد.

عوارض احتمالی

در روزهای بعد از جراحی، درد و تورم دارید. پزشک شما داروهای ضد درد را تجویز می کند و به شما می گوید که چگونه به بهترین شکل درد را کنترل کنید. ممکن است برای چندین هفته یا چند ماه درد داشته باشید.

این عوارض جزئی بوده و با توجه به نتیجه عالی آن به چشم نمی آید . توجه داشته باشید که انتخاب جراح در کاهش عوارض بسیار تاثیر دارد. بنابراین به یک کلینیک زیبایی مطمئن مراجعه نمایید.